Прозрения
Само 15 % от преговарящите установяват в началото какво другата страна иска
27 % развиват техните предложения преди срещата и са уверени, че го правят
56 % основават своите отстъпки на цените на тях самите
Само 15 % от преговарящите установяват в началото какво другата страна иска
27 % развиват техните предложения преди срещата и са уверени, че го правят
56 % основават своите отстъпки на цените на тях самите
ГОРЕЩИ ТЕМИ
Мощни резултати
98% подобрени постижения
66% повече контрол
70% по-голяма увереност
98% от мениджърите хвалят инвестицията
ГОРЕЩИ ТЕМИ
Изводи от Проучането за Възможостите
Само 18% имат план за отстъпление ако те не могат да постигнат споразумение
Само 21% смятат, че взаимоотношенията са били заздравени, когато те са завършили преговорите.
Nick Ford - Директор, Global Client Operations при WPP
Annabel Shorter - Старши Консултант в Скотуърк